ترک یک گناه

ترک یک گناه

برای ترک خودارضایی بسیار سختی کشیدم !

هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است و راحتر

سلام . من ن-ی-ک ساکن تهران و ۲۹ ساله هستم و توانستم به لطف خدا پس از ۱۵ سال ابتلا به خودارضایی آنرا بطور کامل ترک کنم . این مطلب را نوشتم و ارسال کردم و امیدوارم مسوولین محترم پایگاه اطلاع رسانی پزشکی شفا آنرا در سایت خود قرار دهند ، برای عبرت دوستانی که به عادت استمناء یا همان خودارضایی مبتلا هستند تا درس عبرتی باشد و انگیزه ای برای ترک آن .

در ابتدای سن نوجوانی یعنی وقنی کلاس دوم راهنمایی بودم ، بر اثر غفلت خود و والدینم دوستانی ناشایست و البته بزرگتر از خود داشتم که بسیار مرا تحت تاثیر رفتار جوانی خود قرار می دادند . در اثر همین نشست و برخواست ها عمل زشن خودارضایی را به من آموختند و گفتند اگر می خواهی از نظر جنسی در آینده سالم باشی و بتوانی مرد شوی باید اینکار را انجام دهی . بر اثر این حرف ها در ابتدای خامی نوجوانی به این عمل مبتلا شدم .

اعتیاد مخفی من شدید شد و به مرحلهای رسید که روزانه اینکار را انجام می دادم . به جایی رسید که دیدم به شدت اعتیاد به خودارضایی دارم و نمی توانم از ان خلاص شوم . محیط خانوادگی ما به شدت مذهبی بود و رفتار ریاکارانه من سبب می شد تا والدینم متوجه این مسئله نشوند .

نماز می خواندم ، روزه می گرفتم ، در مراسم دعا شرکت می کردم ، شاگرد ممتاز در مدرسه و منطقه بودم و ... ولی به مرور تمامی اینها را از دست دادم . از خودم بدم می آمد بسیار تلاش کردم تا بتوانم این عمل را ترک کنم ولی فقط در ماه رمضان یا محرم آن هم اگر دو هفته می شد و بعد دوباره ...

با خودم گفتم ازدواج می کنم و مشکلم برطرف می شود . ولی شرایط بدتر از این حرف ها بود . ازدواج کردم و بازهم خودارضایی برایم لذتش از همبستر شدن با همسرم بیشتر بود . شاید باور نکنید ولی افرادی که متاهل هستند و گرفتار این عادت ویرانگر روح و جسم حرف مرا خوب درک می کنند .

خودارضایی به قدری بر شما در روح و روان و جسم تاثیر منفی می گذارد که رفتار جنسی شما به شدت تحت تاثیر آن قرار گرفته و آنرا تخریب می کند . به بهانه های مختلف سعی بر ترک این عادت داشتم و هر چیزی را هدف خود قرار دادم ولی نتوانستم موفق شوم . تا اینکه روزی بر حسب اتفاق با مطالب پایگاه اطلاع رسانی پزشکی شفا در بخش مطالب جنسی آشنا شدم . در طی چند جلسه مشاوره ایمیلی و توصیه های دوستان راه خود را پیدا کردم و به توصیه مشاورین پایگاه شفا کتاب ارزشمند و گرانمایه را مطالعه کردم . آن هم چندین بار :

کتاب ارزشمند مشکلات جنسی جوانان - نوشته آیت الله مکارم شیرازی

حدودا یک هفته از شروع به تصمیم به ترک عادت خودارضایی در من گذشته بود که قوی ترین انگیزه و کمک را خدا در اختیارم قرار داد و موفق به ترک عادت خودارضایی شدم .

در تابستان ۱۳۸۷ در یک جمعه شبی که مشغول دیدن سریال یوسف پیامبر (ع) بودم .......................

شاید بسیاری از شما این بخش از سریال یوسف را که تعریف خواهم کرد دیده باشید ولی به آن توجه عمیق نداشتید . در جایی از ماجرا که حضرت یوسف (ع) در چاه گرفتار بود و پیرمردی نورانی به دیدن او آمد و او را آرامش دل و جان داد ، یوسف نبی را متوجه دستانش ساخت : ۵ انگشت و ۱۴ بند آن که نشانه ای از دلیل خلقت بشر و هستی است ....

واضحتر بگویم که منظور این بود : خداوند جهان هستی را بواسطه وجود گرانمایه و ارزشمند ۵ تن آل عبا و ۱۴معصوم علیهم الاسلام که ۵ تن جزء آنها هستند آفرید . این مطلب بزرگی است که در متن تمامی ادیان الهی آمده و تمامی پیامبران به آن اشاره داشته اند . اگر وجود این بزرگان نبود هستی و زندگی ایجاد نمی شد . تحقیق و بررسی بیشتر در این خصوص را به خودتان می سپارم که وظیفه هر انسانی با هر دین و آیینی است . - جا دارد از جناب روح الله سلحشور کارگردان و تهیه کننده و نویسنده این اثر ارزشمند کمال تشکر را کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم - .

.................................

به لطف حضرت حق تا به امروز که حدود ۶ ماه می گذرد این عمل را ترک کرده ام و موهبتهای الهی را که بواسطه این تصمیم به من رسیده را هر روز به چشم و دل می بینم . از نظر جسمی بسیار قوی شدم و از نظر ذهنی و تمرکز فکری بسیار قوی شده ام .

از شمایی که گرفتار و اسیر این عادت هستید می خواهم به خود بیایید و قبول کنید که عملتان زشت است و گناه . به روج و جسم خود آسیب می رسانید و خود را نابود می کنید . برای خود هدفی بیابید و آنرا انگیزه قرار دهید و خود را رها سازید .

با آرزوی موفقیت تمامی جوانا ایران زمین 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهران ׀ تاریخ: یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gonahan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM